خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

یارانه مطبوعات استان کرمانشاه سه برابر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای یاری رساندن به جامعه مطبوعات و نیز رایزنی هایی که داشته ایم، یارانه مطبوعات استان کرمانشاه سه برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای یاری رساندن به جامعه مطبوعات و نیز با رایزنی هایی که داشته ایم، یارانه مطبوعات استان کرمانشاه سه برابر شده است.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه یارانه پرداختی خود می تواند بخشی از مشکلات مالی رسانه های استان کرمانشاه را حل نماید، تاکید کرد: یارانه مذکور در هفته آینده به مطبوعات کرمانشاه پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این مبلغ یارانه متعلق به شش ماهه سالجاری تاکنون می باشد، عنوان کرد: عدم فروش نشریات و نیز استقبال ضعیف مردم در خرید نشریات محلی از دیگر مشکلات موجود رسانه های استان کرمانشاه است که برای حل این معضل باید از طرح اشتراک نیم بها استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در طرح اشتراک نیم بها، نشریات مورد نظر خوانندگان برای آنها به آدرسی که در اختیار دفتر نشریه قرار می دهند به صورت نیم بها ارسال می شود.

رحیمی زنگنه تاکید کرد: با این کار می توانیم بخشی از هزینه های نشریات استان کرمانشاه را تامین کنیم.

کد خبر : ۳۱۲۹۸۹