خبرگزاری کار ایران

در سال جاری

ثبت بیش از ۲۱ هزارولادت و ۹ هزار فقره ازدواج در البرز

مدیرکل ثبت احوال البرز از ثبت بیش از ۲۱ هزارولادت و ۹ هزار فقره ازدواج در سال جال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد میرزایی روز یکشنبه در جریان بازدید رییس سازمان ثبت احوال کشور از اداره متبوع خود گفت: در۶ ماه جاری ۹ هزارو ۱۵۷ فقره ازدواج دراستان البرز به ثبت رسیده که ازمجموع آن‌ها مربوط به ۴۵ فقره مربوط به شهرستان طالقان، هفت هزارو ۸۹۳ فقره شهرستان کرج، ۵۷۴ فقره مربوط به شهرستان ساوجبلاغ، ۶۴۶ فقره مربوط به شهرستان نظرآباد است.

وی در ادامه افزود: همچنین طی این مدت سه هزارو ۱۴۴ طلاق نیز دراستان البرز ثبت شده که ازمجموع آن دوهزارو ۸۶۱ فقره مربوط به کرج، ۱۰۱ فقره مربو ط به نظرآباد و ۱۸۲ فقره مربوط به ساوجبلاغ است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه ۲۱ هزار ۳۴۳ فقره ولادت در این مدت در البرز ثبت شده است خاطرنشان کرد: از مجموع این ولادت‌ها ۱۹ هزارو ۲۳ فقره مربوط به شهرستان کرج، یک هزارو ۱۹۲ فقره مربوط به شهرستان نظرآباد، یکهزارو ۱۰۵ فقره مربوط به شهرستان ساوجبلاغ و ۲۳ فقره مربوط به شهرستان طالقان بوده است.

وی در ادامه افزود: بیشترین فراوانی نام پسران دراین مدت امیرعلی، محمد طا‌ها و امیرحسین و اسامی نام دختران فاطمه، زهرا و یسنا است.

وی همچنین در ادامه گفت: طی این مدت چهار هزارو ۶۴۷ فقره فوت در استان البرز ثبت شده که ازاین تعداد چهار هزارو ۲۲۲ فقره مربوط به شهرستان کرج، ۱۹۲ فقره مربوط به شهرستان ساوجبلاغ، ۱۷۲ فقره مربوط به شهرستان نظرآباد، و ۶۲ فقره مربوط به شهرستان طالقان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دراین مدت نیز ۷۷هزارو ۲۷۳ فقره درخواست کارت ملی اخذ شده و ۷۳هزارو ۴۹۱ فقره کارت ملی تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر : ۳۱۲۳۹۹