خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن

رای مردم به نفع هر شخصی باشد از آن پاسداری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۲۷

فرماندار فومن گفت: ملاک ما برای برگزاری انتخابات فقط قانون و عمل به آن بدون هیچ تعارفی است و با الگو قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، با تمام توان از رای مردم به نفع هر شخصی که باشد پاسداری خواهیم کرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، جلسه شورای اداری شهرستان فومن با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دستگاه های اجرایی، شهرداران و روسای شورای شهر و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به مناسبت فاجعه منا ، اظهار داشت: مسئولیت فاجعه منا برعهده دولت عربستان است و باید جوابگو باشد.  

ناصر عاشوری  در ادامه به استیضاح وزیر راه و شهرسازی در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: آخوندی از وزیران پرتلاش دولت تدبیر و امید است که توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و رای بالای مجلس به وی برای ادامه فعالیت این نظر را تایید می کند.

وی در پایان صحبتهای خود به دستور کار مجلس در روز یکشنبه پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه طرح مهم برجام را رسیدگی می کند که به احتمال زیاد این طرح با نه بند به تصویب خواهد رسید؛ البته این کلیات طرح است که به تصویب می رسد و باید در مورد جزئیات صحبت شود .

فرماندار فومن نیز در این جلسه از دغدغه دولت در رابطه با وضعیت بیکاری ، اعتیاد، بی حجابی ، خانواده های بی سرپرست ، خانواده های درگیر مسائل قضایی ، زندانیان کشور و ...، سخن گفت.

میرشمس مومنی زاده خطاب به حاضرین در جلسه، یادآور شد: بعضی ها گمان می کنند که دولت فقط شخص رئیس جمهور و یا وزرا هستند که این اشتباه است ،  دولت همه ما هستیم که در اینجا حضور داریم .

وی در ادامه با اشاره به شعار دکتر روحانی، عنوان کرد : رئیس جمهور می فرمایند سانتریفیوژها باید بچرخند اما باید چرخ زندگی مردم هم بچرخد و ما باید این شعار را به یاد داشته باشیم .

فرماندار فومن در ادامه به تشریح عملکرد دولت پرداخت و افزود: دولت با پرهیز از حزب گرایی توانست عملکرد قابل قبولی در عرصه داخلی و عرصه های خارجی داشته باشد.

مومنی زاده به مهار تورم و فعالیت های عمرانی و همچنین موفقیت در حوزه سلامت اشاره و گفت: دولت با مهار تورم 43.5 درصد توانست آن را به سیزده و نیم کاهش  دهد و امروز ما شاهد اقدامات زیاد انجام گرفته در حوزه عمران روستایی از جمله آسفالت ، گاز رسانی و آب رسانی هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت نیز توانسته ایم تا حد زیادی رضایت مردم را جلب کنیم و باید توجه داشت که این فعالیتهای انجام گرفته در تحریم و با فروش نفت چهل دلاری است نه صد و بیست دلاری.

نماینده عالی دولت در فومن در ادامه به مسئله مهم انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار کرد: اسفند امسال باید پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کنیم.

وی افزود: ملاک ما در این انتخابات فقط قانون و عمل به آن بدون هیچ تعارفی است و با الگو قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم با تمام توان از رای مردم به نفع هر شخصی باشد پاسداری خواهیم نمود .

مومنی زاده در بخش پایانی سخنان خود، به سلیقه ها و افکار گوناگون در جامعه اشاره و تصریح کرد: قرار نیست که همه مردم یک جور فکر و عمل کنند؛ خداوند مردم را به یک شکل  خلق ننموده است و اساس آفرینش بر تکثر و تنوع است و اگر قرار است یک نوع رای داشته باشیم چرا انتخابات برگزار می کنیم ؟

وی ادامه داد: اشکالی ندارد هر شخصی رای خود را داشته باشد و به وظیفه خود عمل کند ولی باید از جنگ و جدل پرهیز کرد .

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان فومن از قهرمان ناشنوای فومنی سجاد ماهپور در رشته دو میدانی که توانسته بود مدال نقره و برنزی از مسابقات آسیایی را کسب کند تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز