خبرگزاری کار ایران

با معرفی نفرات برگزیده؛

کنگره سراسری «موج سوم درمان های رفتاری» در کاشان به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۱۷۸

کنگره سراسری «موج سوم درمان های رفتاری» که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان درمراسم اختتامیه اولین کنگره سراسری موج درمان های رفتاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از برترین های این کنگره  تقدیر شد.

 «عبدالله امیدی» دبیر  علمی برگزاری این کنگره در حاشیه این مراسم درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، اظهار داشت: برگزاری این کنگره  باعث شد تا تعداد زیادی ازاساتید، پژوهشگران، علاقه مندان و روانشناسان دور هم جمع شده و از نظرات یکدیگر آگاه شوند.

وی افزود: آگاهی اساتید و پژوهشگران از نظرات یکدیگر، باعث می شود تا آن ها جهت گیری های علمی جدیدی را در درمانهای روان درمانی کسب کنند.

دبیر علمی اولین کنگره سراسری موج درمان های رفتاری، گفت: برگزاری این کنگره می تواند به کسانی که درکار این رشته هستند هویت بدهد؛ ضمن اینکه ما نیاز داریم تا افرادی که غیر علمی  و غیر حرفه ای عمل می کنند، خودشان را کنار بکشند یا جذب این هویت بشوند.

وی با بیان اینکه در این کنگره از 400 مقاله ارائه شده، 170 مقاله پذیرفته شد که ازاین تعداد 6 مقاله و6 پوستر به عنوان برتر شناخته شدند گفت: از مجموع 40 سخنرانی ارائه شده دراین کنگره، از 9 سخنران کلیدی ،  5 پوستر و 20 استاد فرهیخته تقدیر شد.

امیدی، سبب شناسی اختلالات روانی از دیدگاه درمان های موج سوم رفتاری، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری در اختلالات روانی و روان‌ تنی، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری در حوزه های اعتیاد، خانواده، زوج، کودک، نوجوان، تحصیلی و آموزشی، بومی ‌سازی و معنوی‌ سازی درمان های موج سوم شناختی - رفتاری و بررسی رابطه‌ای مولفه‌های درمان های موج سوم مانند پذیرش، ذهن‌آگاهی، تحمل پریشانی، تنظیم هیجانی و .... با سایر متغیرهای روانشناختی را از محورهای این کنگره برشمرد.

خاطرنشان می شود، نخستین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با همکاری انجمن روان شناسان بالینی کشور، انجمن روان شناسان ایران و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور به مدت سه روز  برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز