خبرگزاری کار ایران

با تجلیل از خدمات کریم رئوف

ایمان قربانی سرپرست بخشداری قلعه‌نو شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، از خدمات «کریم رئوف» بخشدار پیشین قلعه‌نو تقدیر و «ایمان قربانی» به عنوان سرپرست این بخشداری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، در این مراسم که حشمت اله پورمهدوی، بخشدار مرکزی ری، سیدمهدی حسینی، نایب رییس شورای اسلامی شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین شیخی، امام جمعه قلعه نو، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش و روستاهای قلعه نو، خانواده شهدا، اصناف، مدیران صنایع و تعدادی از اهالی بخش قلعه نو نیز حضور داشتند، سعید بیات، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در سخنانی با اشاره به خطبه ۵۹ نهج البلاغه و فرمایشات امام راحل، خدمت را امانتی در دست مسولان عنوان کرد و گفت: بخش قلعه نو از بخش‌های محروم و کم برخوردار شهرستان ری است که باید در جهت حل مشکلات آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به بودجه ۱۴۹ میلیارد تومانی امسال شهرستان ری از محل دریافت عوارض واحدهای آلاینده و ارزش افزوده شهرستان اظهار داشت: به فضل خدا و با پیگیری و تسلط فرماندار ویژه شهرستان ری، اقدامات اساسی در جهت حل مسایل و معضلات روستاهای این شهرستان برداشته شده که امسال نیز این توجه از سوی مدیران استانی تداوم می‌یابد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با قدردانی از تلاشهای کریم رئوف در مدت زمان تصدی بخشداری قلعه نو از وی به عنوان یکی از نیروهای پرتلاش و پرکار شهرستان یاد کرد و افزود: با توجه به دلسوزی و توان رئوف از ایشان در مسولیت دیگری در سطح شهرستان استفاده خواهیم کرد.

کریم رئوف نیز در این مراسم با بیان بخشی از اقدامات دولت یازدهم در بخش قلعه نو از آسفالت برخی از معابر و روستا‌ها پس از ۱۵ سال خبر داد و افزود: با تلاش فرماندار شهرستان و همت دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا‌ها اقدامات خوئی در جهت عمران و آبادانی روستا‌ها انجام گرفت.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین شیخی، امام جمعه قلعه نو در سخنانی با اشاره به خطبه ۵۳ نهج البلاغه و فرمان حضرت علی (ع) به مالک اش‌تر، از مسولین ادارات خواست در دوران خدمت خود عمل به تقوای الهی، مقدم داشتن طاعت خداوند، پرهیز از خود رایی و اخذ مشورت با کار‌شناسان را دستور کار خود قرار دهند.

ایمان قربانی، سرپرست بخشداری قلعه نو نیز در سخنانی با قدردانی از اعتماد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اظهار امیدواری کرد با کمک مردم، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا‌ها تحولات خوبی در این بخش رقم بخورد و اقدامات مدیران پیشین تداوم یابد.

قرار است از رئوف در یکی از پست‌های مدیریتی فرمانداری ویژه شهرستان ری استفاده شود.

کد خبر : ۳۱۰۸۲۸