خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر

غدیر یک تفکر است

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه غدیر تنها نام یک سرزمین نیست و بلکه یک تفکر است ادامه داد: وظیفه ما مسلمانان تبعیت از فرموده‌ها و آموزه‌های دینی امامان و ائمه اطهار است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی عصر امروز درمراسم بازسازی واقعه غدیر در شهرستان با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر روایتگری تاریخ صدر اسلام است اظهار داشت: شهروندان فهیم قائمشهر با حضور گسترده در این مراسم موجب دلگرمی برگزار کنندگان آن شدند.

وی افزود: اقشار مختلف می‌توانند در این مراسم شاهد اتفاقاتی باشند که در صدر اسلام اتفاق افتاده، بویژه واقعه جانشینی حضرت علی (ع) که احیای دین و امامت را در پی داشت.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی درتعیین مسیر آینده اسلام داشته است.

محمدی با بیان اینکه غدیر تنها نام یک سرزمین نیست و بلکه یک تفکر است ادامه داد: وظیفه ما مسلمانان تبعیت از فرموده‌ها و آموزه‌های دینی امامان و ائمه اطهار است.

در ادامه فرمانده سپاه قائم شهر گفت: به یاری خداوندهرسال بهتر از سال گذشته و با شناخت نقاط ضعف و قوت این کار زیبا انجام خواهد شد.

سرهنگ یعقوبی به مدت زمان آماده سازی این فضا اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ روز است که مشغول آماده‌سازی این پروژه عظیم هستیم و با تلاش شبانه روزی اکیپ برگزار کننده توانستیم ظرف این مدت بستر کار را مهیا نماییم.

وی با بیان اینکه در دو مرحله کار بدلیل باد و طوفان شدید متوقف شد تصریح کرد: قسمت اعظم هزینه‌های اجرا را سپاه تقبل نمود و خیرین و ادارات شهرستان نیز در حد توان همراهی نمودند.

یعقوبی ضمن قدردانی از شهرداری قائم شهر گفت: این ارگان در بازسازی واقعه غدیر خم کمک شایانی نمود و نقش چشمگیری داشت.

فرمانده سپاه از برگزاری این مراسم در سالهای آتی خبر داد و گفت: به یاری خداوندهرسال بهتر از سال گذشته و با شناخت نقاط ضعف و قوت این کار زیبا انجام خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۹۸۱۲