خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری

غدیرخم نشان‌دهنده تداوم خط نبوت است

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: واقعه غدیرخم که در آخرین سال زندگی رسول گرامی اسلام (ص) رخ داد و در آن علی (ع) به جانشینی آن حضرت برگزیده شد، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر، آیت الله علی معلمی بعدازظهر امروز در مراسم بازسازی واقعه غدیر در شهرستان با بیان اینکه واقعه غدیر تابلو زیبا و رسایی از عصر امامت است اظهار داشت: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگشیعیان و امت اسلام است.

 وی افزود: عید غدیر خم در کنار سایر اعیاد مسلمانان، همانند ماه در کنار ستارگان می‌درخشد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر به اتفاقات واقعه غدیرخم اشاره کرد و گفت: این واقعه در صحرایی اتفاق افتاد که هیچ گونه موجود زنده‌ای به دلیل خشکسالی در آنجا زندگی نمی‌کرد اما خواست الهی در این بود که این اتفاق در آن مکان واقع شود.

معلمی تصریح کرد: آخرین پیامبر خدا، عید غدیر را به عنوان بهترین عید مسلمانان توصیف کردند که در آن روز دین کامل شد و حضرت علی (ع) به خلافت رسید.

وی در پایان به لزوم افزایش آگاهی عمومی برای اطلاعت از دستورات الهی و آموزه‌های غدیر اشاره کرد و ادامه داد: واقعه غدیر خم که در آخرین سال زندگی رسول گرامی اسلام (ص) رخ داد و در آن علی (ع) به جانشینی آن حضرت برگزیده شد، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت خبر می‌دهد.

کد خبر : ۳۰۹۸۱۰