خبرگزاری کار ایران

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان

امروز تمرکز دشمن بر انحراف جوانان ماست

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان گفت: امروز تمرکز دشمن روی انحراف جوانان ماست چرا که آن‌ها می‌خواهند با انحراف جوانان به مسائل جنسی و شهوانی آن‌ها رااز اسلام و دین و ولایت دور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «مهدی فوقی» در آیین گرامیداشت شهدای دبیرستان محمودیه کاشان گفت: جوانان و دانش آموزان با مطالعه و تفکر، بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند تا بتوانند در برابر هجمه‌های دشمنان در امان بمانند.

وی با اشاره به واقعه غدیر و تاثیر آن در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی تاکید کرد: ولایت مداری، مهم‌ترین شاخصه هر فرد مسلمان بویژه دانش آموزان است که باید نسبت به آن روشنگری کرد.

وی میدان هشت سال دفاع مقدس را آزمون ولایت مداری ملت بزرگ ایران توصیف کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس جوانانی مانند شما با ولایت مداری و اطاعت از ولی فقیه صحنه‌هایی آفریدند که باعث حیرت جهانیان شد.

فوق تصریح کرد: مشکلات اخلاقی آفت نسل جوان در کشورهای غربی است که امروز تلاش می‌کند این تهاجم را در قالب برنامه‌های فرهنگی، ماهواره و فضای مجازی، به خانواده‌ها در سایر کشور‌ها به ویژه‌های کشورهای اسلاامی انتقال دهد.

در هشت سال دفاع مقدس، ۳۶ نفر از فرهنگیان و حدود ۳۰۰ دانش آموز از شهرستان کاشان به خیل شهیدان پیوستند.

کد خبر : ۳۰۸۸۷۰