خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری البرز در گفت‌وگو با ایلنا

فرماندار فردیس برکنار شد/ سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد

استاندار البرز در احکامی جداگانه، با برکناری فرماندار فردیس، سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری البرز ضن تایید خبر برکناری فرماندار فردیس به خبرنگار ایلنا در کرج، گفت: استاندار البرز در حکمی «علی قنبر زمانی» را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری فردیس منصوب کرده است.

توکل لطفی، در ادامه با اشاره به سوابق سرپرست جدید فرمانداری شهرستان فردیس افزود: کار‌شناس مسئول اداره کل سیاسی وزارت کشور، بخشداری ساوجبلاغ، فرمانداری مشکین شهر و خلخال از سوابق مدیریتی و اجرایی «علی قنبر زمانی» ست.

گفتنی‌ست علی قنبر زمانی اهل ساوه، متولد تهران و در حال حاضر ساکن شهریار است.

شایان ذکر است پس از دوسال از روی کار آمدن دولت یازدهم و رفت وآمدهای ۳ استاندار به البرز، همچنان عدم تغییر مدیریت‌های استان، خاصه در بحث فرمانداری‌های البرز، محل مناقشه و نارضایتی بسیاری از حامیان دولت و اصلاح طلبان استان است که در ‌‌نهایت این فشار‌ها، منجر به برکناری «مهدی مهرور» اولین فرماندار تازه شهرستان شده فردیس، که سابقه معاونت در فرمانداری پر حرف و حدیث دولت دهم در کرج را یدک می‌کشید منجر شد.

گفتنی‌ست چند روزی ست سایت استانداری البرز از دسترس خارج شده، که به نقل از برخی منابع آگاه در استانداری، این اقدام همگام و هم زمان با برخی تغییرات احتمالی در سطوح عالی مدیریتی البرز صورت گرفته است.

کد خبر : ۳۰۸۲۹۶