خبرگزاری کار ایران

رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر :

تثبیت اشتغال هدف کارگروه اشتغال است

کد خبر : ۳۰۸۰۷۴

رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر گفت:تسهیلاتی مانند وام خوداشتغالی ، مشاغل خانگی و... به افراد تعلق می‌گیرد که برای پیگیری این تسهیلات ،لازم است در شهرستان فردی به عنوان نماینده این کار انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،رییس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال که امروز در فرمانداری بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: جلسات کارگروه  اشتغال به منظور رسیدگی به دغدغه‌های اشتغال باید به طور منظم برگزار شود که ما پیگیر رسیدگی به آن ها هستیم.

صفری با اشاره به اعتباراتی که به منظور اشتغالزایی به دستگاه‌های اجرایی تعلق گرفت افزود: این اعتبارات در حدود 4 میلیارد به این دستگاه ها داده شد اما متاسفانه گزارشی از آن به ما اعلام نشد.

وی ادامه داد : تسهیلاتی مانند وام خوداشتغالی ، مشاغل خانگی و... به افراد تعلق می‌گیرد که برای پیگیری این تسهیلات، لازم است در شهرستان فردی به عنوان نماینده ی این کار انتخاب شود.

رییس اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص مصوبات جلسه گذشته کارگروه اشتغال که در بندر امیرآباد برگزار شد،تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه قرار شد که آخرین وضعیت از نظارت واحدهای تولیدی و برنامه‌های اشتغالزایی ارسال شود که تا به امروز این گزارشات نیز به اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی اعلام نشده است.

صفری با اشاره به تعطیلی 3 شرکت در سال جاری گفت: با راه اندازی مجدد این شرکت‌ها ،150 نفر به کار بازگردانده شدند.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌ها و مشکلات  ادامه داد: در حال حاضر با توجه به این وضعیت هدف تثبیت اشتغال موجود این شهرستان است

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز