خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال به پروژه راه‌های استان بوشهر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به منظور تسریع در پروژه راه‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ‌یوسفی با اشاره به سیاست‌های وزارت نفت در توجه به محیط پیرامونی و هم‌جوار تاسیسات و پروژه‌ها تصریح کرد: با هدف کمک به توسعه متوازن منطقه و با نگاه وزیر مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، صنعت نفت تاکنون در طرح‌های زیربنایی و زیرساختی مهم استان بوشهر مشارکت داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: ‌ تزریق اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی اخیر نیز در همین راستا بوده است و قطعاَ‌ با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت این آمادگی را دارد که مشارکت خود را استمرار بخشد.

لازم بذکر است احداث جاده کمربندی کنگان که هم اکنون با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال احداث می‌باشد، پروژه بزرگراه‌های دیر - بوشهر و اهرم - گناوه از دیگر پروژه‌های حوزه راه سازی استان بوشهر می‌باشد که با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس در حال انجام می‌باشد و در این پروژه‌ها نفت همزمان با پیشرفت پروژه نسبت به انجام تعهدات خود اقدام می‌کند.

کد خبر : ۳۰۷۴۴۵