خبرگزاری کار ایران

آیت الله عاملی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل

برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن باید آماده باشیم

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان می‌خواهند مدنیت و فرهنگمان را از ما بگیرند و بد‌ترین نفوذ هم نفوذ فرهنگی است پس باید بیدار باشیم و به عنوان مجاهد همواره در صحنه حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در این شهر افزود: این رژه نشان قدرت نظامی ما و نشان فخر و شرف ماست اما این به آن معنا نیست که ما ملت جنگ طلبی هستیم بلکه ما صلح طلب هستیم و این صلح طلبیمان در تاریخمان دیده می‌شود.

امام جمعه اردبیل افزود: با این حال در عین صلح‌طلبی ما اگر کسی بخواهد اعتقاداتمان را زیر سوال ببرد نتیجه‌اش چیزی شبیه ۸ سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی تاکید کرد: انقلابی که شعارش شعار جهانی است هیچ وقت تنزل نمی‌کند و از عقیده خود دست نمی‌کشد چرا که اگر بخواهیم تنزل کنیم باید از عاشورا تنزل کنیم.

همچنین در این مراسم سردار جلیل بابا‌زاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خاصیت یک کشور انقلابی این است که هر روز حساستر از دیروزش باشد.

وی افزود: ما در موقعیت حساسی هستیم و باید با تمام وجود برای حفظ و سیانت از شخصیت جوانان مانند شمع بسوزیم تا جامعه‌مان را روشن کنیم و در کنار هم در مقابل شیطان بزرگ امریکای جنایت کار و اسراییل غاصب قدرت و ارادمان را قوی کنیم.

در ادامه مراسم گروهان‌های نمونه استان رژه خود را به نمایش گذاشتند و سپس رژه تیم خودرویی و موتوری برگزار شد.

کد خبر : ۳۰۷۲۰۸