خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

فرصت‌های شغلی ایجاد شده کمیته امداد قابل مقایسه با حوزه‌های صنعت و کشاورزی نیست

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که فرصت‌های شغلی ایجاد در این نهاد قابل مقایسه با فرصت‌های شغلی ایجاد شده در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و دامداری این استان نیست.

عنایت الله رحیمی‌نیا شنبه در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا از یاسوج گفت: فرصت‌های شغلی ایجاد توسط این نهاد در استان قابل مقایسه با فرصت‌های شغلی ایجاد شده در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، دامداری و سایر حوزه‌ها نیست.

وی از فعال بودن ۱۴ هزار طرح اشتغالزا تحت نظارت کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارکرد: این درحالیست که ۲۸ هزار خانوار در این استان تحت نظارت کمیته امداد هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد افزود: از تمامی لحاظ، طرح‌های اشتغالزایی این نهاد نیز بر‌تر از طرح‌های اشتغالزایی سایر دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی استان است.

رحیمی نیا، پایداری طرح‌ها، بهره وری بالا، بازار محوری و کیفیت مناسب را از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح‌های اشتغالزای کمیته امداد امام در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

وی گفت: فرایند سالم اشتغالزایی از قبیل استعدادیابی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تزریق مالی و نظارت‌های مستمر از مهم‌ترین دلایل برتری طرح‌های کمیته امداد امام در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر طرح‌های دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد، میانگین سن اشتغال مددجویان این نهاد را ۴۰ سال دانست و از اجرای طرح‌های جدید برای اشتغال بانوان تحت پوشش در روستاهای این استان خبرداد.

کد خبر : ۳۰۴۴۲۱