خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه

جشن ازدواج بیش از ۱۰۰ عروس و داماد در جم برگزار می‌شود

فرماندار جم از برگزاری جشن ازدواج بیش از ۱۰۰ عروس و داماد به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی‌ (ع) و حضرت فاطمه (س) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جم، فرماندار جم در نشست هماهنگی برگزاری این جشن گفت: ازدواج سنت حسنه در اسلام محسوب می‌شود و لازم است بستر لازم برای ازدواج جوانان در جامعه فراهم شود.

وی افزود: بخش زیادی از مفاسد اجتماعی و اخلاقی در جامعه به دلیل مهیا نبودن شرایط ازدواج و تاخیر در ازدواج‌ها اتفاق می‌افتد.

فتح اله نوروزی با اشاره به برگزاری موفق جشن ازدواج ۱۶ زوج جوان در سال گذشته اضافه کرد: این جشن در سال گذشته به همت شورای اسلامی روستای آبگرمک و با همراهی ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد که با توجه به استقبال چشمگیر زوج‌های جوان، این مراسم امسال در یکی از تالارهای شهر جم برگزار می‌شود.

وی از ثبت نام ۱۰۰ عروس و داماد برای شرکت در جشن امسال خبر داد و گفت: برگزاری این مراسم، گام بزرگی در راستای کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان خواهد بود و تلاش خواهیم کرد که این جشن با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جم تصریح کرد: قطعا حضور و همراهی خیرین سخاوتمند شهرستان می‌تواند شکوه این مراسم را دوچندان سازد.

همچنین در این نشست مصطفی نصیری به عنوان دبیر کمیته برگزاری این جشن انتخاب شد.

گفتنی‌ست این مراسم در ۲۴ شهریور‌ و همزمان با سالروز ازدواج مولای متقیان حضرت علی (ع) و دخت نبی‌مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۰۲۹۴۶