خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه از دور‌ترین روستاهای بخش مرکزی این شهر بازدید کرد

فرماندار کرمانشاه و بخشدار مرکزی این شهر از دور‌ترین روستاهای بخش مرکزی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزار ش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه فضل الله رنجبر فرماندار و حیدری بخشدار مرکزی شهرستان کرمانشاه بعد از ظهر امروز پنجشنبه برای بازدید از مناطق روستایی بخش مرکزی عازم منطقه درود فرامان شده و از روستاهای انگز، کله هوو، شیرازی شدند.

گفتنی‌ست که رفتن به روستاهای دور دست و بازدید از مناطق محروم از مهم‌ترین اولویت‌های کاری فرماندار کرمانشاه است که به طور متوسط در هر ماه این بازدید‌ها در مناطق مختلف شهرستان کرمانشاه وروستاهای تابعه بخشهای بیلوار، ماهیدشت، بخش مرکزی و سر فیروز آباد انجام می‌پذیرد از بازدید از محروم‌ترین روستاهای سر فیروز آباد همچون چم نوزده، و چشمه شاهرخ گرفته تا کوزران و روستاهای بخش بیلوار، روستاهای، کله هو و شیرازی سفلی شیرازی علیا وروستاههای، شیرازی بوری، شیرازی وسطی، انگز‌بان، انگزبان گرمی، که از دور‌ترین و محروم‌ترین روستاهای بخش مرکزی هستند مورد بازدید و سرکشی فرماندار کرمانشاه و حیدری بخشدار مرکزی قرار گرفت.

بخش مرکزی کرمانشاه شامل ۶ دهستان به نام‌های بالا دربند، پشت دربند، درود فرامان، قره سو، میان دربند، و راز آور، هر یک با بیش از ده‌ها روستا را شامل می‌شود که بیشتر این مناطق مورد بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی قرار گرفته‌اند.

فضل اله رنجبر و حیدری وارد روستاهای دور دست کله هو و شیرازی و انگز شدند تا در راستای بازدیدهای پیشین از نزدیک با محرومیت‌ها و مشکلات این روستا‌ها و همچنین فعالیتهای نیروهای جهادی متشکل از دانشجویان و دانش آموزان اقصی نقاط کشور در این روستاه‌ها و میزان پیشرفتهای پروژه‌های مختلف روستایی در این مناطق بیشتر آشنا شوند.

علاوه بر مرمت و آسفالت راههای روستایی در مناطق مذکور در روستای انگز مسجدی در حال ساخت بود و دبستان این روستا نیز مورد مر مت و تعمیرات نیروهای جهادی قرار گرفته بود، کار احداث مسجد روستای کله هو نیز به اتمام رسیده بود که نماز جماعت مغرب و عشا در ان روستا و با حضور فماندار و بخشدار مرکزی کرمانشاه اقامه شد.

 در روستای شیرازی که آخرین روستای منطقه می‌باشد، فضل الله رنجبر، با مردم آن دیار به گفتگو نشست.

جالب آنکه یکی از اهالی روستا: کندوی زنبورعسل: به طور طبیعی احداث کرده بود و عسل استخراج شده از آن شاید از مرغبو‌ترین و طبیعی‌ترین عسل‌ها بتوان از آن یاد کرد.

کد خبر : ۳۰۲۴۰۰