خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن مهارت‌های فردی ورزش‌های همگانی مازندران

بهشهر بنیانگذار مسابقات ثبت رکورد در کشور شد

رییس انجمن مهارت‌های فردی ورزش‌های همگانی مازندران گفت: تاکنون ۱۳۵ ورزشکار رکورد شکن برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که پیش بینی می‌شود تا روز مسابقه به ۱۵۰ نفر نیز برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مولود کفشی شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران گفت: این مسابقات دوبار در کشور برگزار شد اما به تایید فدراسیون نرسید و با توجه به برگزاری نخستین مسابقات ثبت رکورد در بهشهر، این شهر بنیانگذار آن شد.

کفشی با بیان اینکه تا به امروز بیشتر اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات اجرا شده است افزود: تاکنون ۱۳۵ ورزشکار رکورد شکن برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که پیش بینی می‌شود تا روز مسابقه به ۱۵۰ نفر نیز برسند.

وی ادامه داد: ۱۳ داور بهشهری که اغلب دارای مدرک دکترا تربیت بدنی هستند در این دوره از مسابقات به داوری می‌پردازند و ۶ دوربین برای بازبینی در اختیار داریم.

مسئول برگزاری این مسابقات در خصوص شرایط انتخاب این ورزشکاران اظهار کرد: این افراد به صورت استانی انتخاب شدند که بالا‌ترین رکورد‌ها در هر رشته به مسابقات معرفی می‌شوند.

کفشی گفت: این بازی‌ها مستقیم زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی می‌باشد و به همین خاطر از تیم‌ها هیچ ورودی گرفته نشد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی بهشهر با اشاره به وجود توانمندی‌ها و قابلیت‌های ورزشی و وجود ۷ رکوردشکن در شهرستان بهشهر تصریح کرد: در تلاشیم با برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات، میزبان مسابقات کشوری بعدی نیز باشیم.

کد خبر : ۳۰۱۷۰۸