خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی دو پروژه در فردوس آغاز شد

همزمان با هفتمین روز هفته دولت؛ صبح امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی پنج پروژه در فردوس افتتاح و عملیات اجرایی دو پروژه نیز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان جنوبی، صبح امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی دو پروژه بازارچه دائمی صنایع دستی فردوس و گازرسانی به دو روستای سرند و بیدسکان از توابع شهرستان فردوس آغاز شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به دو روستای سرند و بیدسکان از توابع شهرستان فردوس، با صرف اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال با 24 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع، یک ایستگاه تقلیل فشار گاز و 260 علمک گاز و عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فردوس، با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان آغاز شد.

لازم به ذکر است؛ بازارچه دائمی صنایع دستی به منظور بازاریابی و فروش محصولات مرتبط با صنایع دستی در شهرستان فردوس در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با 500 متر مربع زیربنا در محل کمپ گردشگری این شهرستان احداث آغاز شد.

پنج پروژه، ساختمان سرپرستی بانک صادرات شهرستان، استخر سرپوشیده شهدای معلم، ساختمان بخشداری مرکزی شهرستان فردوس، فاز اول کارخانه تولید کود آلی بنتونیت دار فردوس، فاز اول روکش آسفالت محور فردوس – بجستان از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

ساختمان سرپرستی بانک صادرات شهرستان فردوس با صرف اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در 4 طبقه و با 1440 متر مربع زیربنا و 360 متر مربع مساحت، استخر سرپوشیده شهدای معلم شهرستان فردوس با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 665 میلیون تومان مجهز به سونا وجکوزی و دارای 1400 متر مربع زیربنا، ساختمان بخشداری مرکزی شهرستان فردوس با صرف اعتباری بالغ بر 367 میلیون تومان دارای 500 متر مربع زیربنا و 4 هزار مترمربع مساحت، فاز اول کارخانه تولید کود آلی بنتونیت دار فردوس با صرف اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال با 1720 مترمربع زیربنا و 12 هزار مترمربع مساحت، فاز اول روکش آسفالت محور فردوس – بجستان با صرف اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال با 8 متر عرض و 22 کیلومتر طول از مشخصات این پروژه ها است.

کد خبر : ۳۰۱۴۰۷