خبرگزاری کار ایران

تا پایان امسال

کارخانه قدیمی ایران ترانسفو درشهر ری به پرند منتقل می‌شود

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو از انتقال کارخانه قدیمی این شرکت در شهر ری به شهر جدید پرند تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در جمع اعضای کانون بازنشستگان این شرکت با بیان اینکه در ایام تحریم شاهد اقدامات موثر تولیدات در حوزه صنعت بودیم، گفت: تا پایان امسال کارخانه قدیمی در شهر ری به شهر جدید پرند منتقل می‌شود.

وی اظهار کرد: با رونق شرایط اقتصادی می‌توان از نیروهای متخصص به صورت بهینه‌ای استفاده کرد.

ولد خانی، واگذاری نمایندگی فروش ترانس را از مهم‌ترین اقدامات در آینده اعلام کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: مشکل بیمه تکمیلی افراد این مجموعه نیز به مرور حل شود.

فرماندار زنجان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات شرکت ایران تانسفو گفت: این شرکت در رشد وتوسعه صنعتی استان زنجان نقش مهمی بر عهده دارد.

مجید فرخی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو، یکی از کانون‌های مهم رشد وتوسعه صنعتی استان از ۵۰ سال به امروز بوده است، گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت مهم در تبدیل استان به قطب الکترونیکی حائز اهمیت بوده است.

فرخی در ادامه با اشاره به افزایش نیروگاه‌های استان زنجان، تاکید کرد: شهرک الکترونیکی استان در روستای کهناب در حوزه برق قدرت و الکترونیک در آینده نزدیک به همراه ارائه خدمات موثر از جمله این موارد دراستان خواهد بود.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، با اشاره به اینکه شرکت ایران ترانسفو شریان حیاتی استان در توسعه صنعتی بوده است گفت: امیدواریم در آینده برای بالا بردن بهره وری این شرکت‌ها بیش از پیش تلاش شود.

ریحانیان، با بیان اینکه ما در حال حاضر در شرایط پساتحریم هستیم، گفت: پرداخت طلب شرکت ایران ترانسفو به عنوان سرمایه درگردش یکی از اولویتهای این شرکت برای حمایت از تولید و ورود فعال به چرخه صنعتی این شرکت برای آینده در سطح ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه در پساتحریم می‌توان با پرداخت بدهی‌ها شاهد اقدات اساسی دراین زمینه شد، تاکید کرد: تا به امروزشاهد عضویت حدود ۳۶۷ نفراز افراد شاغل و بازنشسته شزکت ایران ترانسفو در خانه کارگراستان بوده‌ایم.

ریحانیان، همچنین با اشاره به صدور مکمل بازنشستگی، بازنشستگان و پرداخت آن به صورت اقساطی در طی همین روز‌ها، گفت: از فردا شرکت ایران ترانسفو شاهد دریافت خدمات دراین زمینه خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان زنجان، نیز دراین زمینه با اشاره به اقدامات توسعه‌ای تشکلات کارگری استان، گفت: ما در راستای توسعه کانون‌ها در صدد ارتقاء جایگاه این افراد در استان هستیم.

احمد غریوی، گفت: در حال حاضر شاهد اقدامات و تصمیمات تشکلات کارگری مطلوب در استان هستیم.

 

کد خبر : ۳۰۰۶۷۶