خبرگزاری کار ایران

در هفته‌ دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۳ پروژه آبرسانی روستایی حمیدیه و گتوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: ۳ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌های حمیدیه و گتوند در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان درویش علی کریمی گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای شهرک پنجم و پل پرزین در شهرستان گتوند و پروژه آبرسانی رامسه و طراح در شهرستان حمیدیه پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان افزود: با بهره‌برداری از این ۳ پروژه، ۹ روستای شهرستان‌های حمیدیه و گتوند از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی جمعیت بهره‌مند از این پروژه‌ها را بیش از سه هزار و هفتصد و پنجاه نفر در قالب ۸۱۱ خانوار اعلام کرد.

کریمی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با تنگنای شدید مالی مواجه است گفت: برای آب‌رسانی به این ۹ روستا در مجموع، اعتباری افزون بر ۲٬۳۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان طی سالیان اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان خوزستان اظهار کرد: برای آب‌رسانی به این روستاها، ۴۷ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب اجرا شده است.

همچنین احداث ساختمان‌های اداری، ساخت تابلوهای برق، راهگشایی و احداث جاده دسترسی و اجرای مخزن هوایی از دیگر مشخصات فنی این پروژه‌ها است. 

 

کد خبر : ۲۹۹۳۲۹