خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت خبر داد

دعوت از شهروندان برای ارائه ایده‌های نو برای حل معضل پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از اعلام آمادگی سازمان خود برای دریافت ایده‌های نو در زمینه حل مسئله پسماند خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عاطفی با اشاره به اینکه حل مساله پسماند نیازمند تلاش و همکاری همه شهروندان است اظهار داشت: ما آماده شنیدن پیشنهادات و نظرات شهروندان و نخبگان در این زمینه هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت، از وجود نگاه ویژه و حساسیت خاص نسبت به موضوع مدیریت پسماند در این سازمان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت دفنگاه زباله سراوان، شیرابه‌های ورودی به رودخانه‌های گیلان و همچنین سرانه بالای تولید زباله در استان، استقبال از ایده‌های نو و خلاقانه در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار گرفت.

وی از تشکیل بانک ایده در پورتال سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت خبر داد و افزود: هدف از این اقدام زمینه سازی برای افزایش مشارکت فرهنگی- اجتماعی شهروندان، مستند سازی تجارب و ایده‌های خلاق و تبدیل ایده‌ها و افکار اولیه در یک فرآیند مدون به پروژه‌های اجرایی و کاربردی است.

عاطفی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www. rasht-bazyaft. ir ایده‌های خود را در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار دهند.

کد خبر : ۲۹۸۰۶۷