خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیئت والیبال استان

گیلان آمادگی میزبانی رقابتهای ساحلی بین‌المللی را دارد

سرپرست هیئت والیبال گیلان گفت: با توجه به ظرفیتهای این استان، آمادگی برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در سطوح مختلف حتی بین‌المللی را نیز داریم.

به گزارش ایلنا، یونس رنجکش در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور که در منطقه آزاد انزلی در جریان است، گفت: این منطقه یکی از ظرفیتهای خوب گیلان است و با هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل این سازمان می‌توانیم شاهد برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزر در این منطقه باشیم.

وی عنوان کرد: تیمهای شرکت کننده در این دوره از رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور به ویژه بازیکنان گیلانی حاضر در تیمها، نشان دادند از توانایی و آمادگی خوبی برای حضور در عرصه‌های مختلف مسابقات قهرمانی این رشته برخوردارند.

رنجکش یادآور شد: برگزاری مسابقات ساحلی در سطح ملی و فراملی در کنار اهداف ورزشی می‌تواند در شکوفایی صنعت گردشگری منطقه آزاد انزلی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی افزود: توریسم ورزشی باتوجه به شرایط طبیعی گیلان و جغرافیای کم‌نظیر آن می‌تواند از منابع مهم رشد صنعت گردشگری در استان و تولید فرصتهای جدید اشتغال باشد.

سرپرست هیئت والیبال استان گیلان اظهار کرد: رشته والیبال با توجه به رویکرد و جایگاه خوبی که اکنون در ایران و جهان پیدا کرده است می‌تواند حلقه خوبی برای اتصال ورزش قهرمانی و همچنین صنعت گردشگری باشد که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی و همگرایی تمام بخشهای اقتصادی و اجتماعی در حوزههای دولتی و خصوصی هستیم.

گفتنی‌ست؛  دومین مرحله رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی کشور صبح روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه با حضور 24 تیم در هشت گروه در منطقه آزاد بندرانزلی آغاز شد.

مرحله اول این رقابتها امروز با انجام پنج دیدار خاتمه می‌یابد.

 

کد خبر : ۲۹۵۰۷۰