خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی لرستان

جاعل یک میلیاردی در خرم‌آباد، روانه زندان شد

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلاه‌برداری که با وکالت‌نامه جعلی اقدام به تصرف یک باب مغازه به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ "علی احمدی تبار " در این باره گفت: با کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک یک باب مغازه توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان افزود: ماموران با تحقیقات گسترده و جمع‌آوری مستندات کافی در این خصوص، جاعل را در حوالی خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کلاه‌بردار در مواجه با ادله و مستندات ارائه‌شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت، جهت اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه با جعل وکالت‌نامه، از اعتماد مالباخته استفاده کرده و اقدام به تصرف و فروش مغازه وی می‌نماید.

سرهنگ "احمدی تبار " بابیان اینکه، با کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کلاه‌برداری، متهم با قرار صادره روانه زندان شد، ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس به هم استانی‌ها توصیه کرد: اصل یا حتی کپی اسناد و مدارک شناسایی و هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، اوراق مالکیت، جواز کسب و سایر مدارک خود را جهت پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در اختیار افراد ناشناس و غیرمطمئن قرار ندهند.

کد خبر : ۲۹۲۶۳۲