خبرگزاری کار ایران

آیت الله مومن در دیدار سرپرست استانداری قم

مسئولان برای تقویت اعتماد مردم تلاش کنند

آیت الله مومن با تاکید بر اهتمام دولت در حل مشکلات مردم، خواستار تلاش مسئولان برای تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، فریدون همتی به همراهی جمعی از معاونان استانداری با آیت الله مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت الله مومن با اشاره به تذکرات و توصیه‌هایی که به مسئولین و مدیران می‌شود تصریح کرد: تمام این نصایح در جهت رفع مشکلات و مسائل مربوط به معیشت مردم است.

وی با اشاره به اینکه عمل مسئولان موجب تقویت اعتماد مردم می‌شود افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با قدرت ناظر بر تمام مسائل کشور هستند و دولت که وظیفه اجرای کارها و خواسته‌های مردم را برعهده دارد، باید با الگو قرار دادن سیره ائمه معصومین، رفاه حال مردم و تسهیل در امور آنها را مدنظر قرار داده و جهت نیل به افزایش اعتماد هرچه بیشتر مردم به اسلام و انقلاب گام بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت محله‌های قدیمی و کهن قم در بین مردم بیان کرد: در اجرای طرح‌های بافت فرسوده باید به این نکته توجه داشت که در ساخت‌وسازها قوانین اعمال شود تا به حریم اهالی محل و همسایگان تعرضی نشود.

سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار با اشاره به فرصت مغتنم حضور در محضر علما در استان افزود: بیانات و رهنمودهای این عزیزان برای مسئولین کشور و استان قم راهگشاست.

همتی با اشاره به سفارش رحمانی فضلی بر مدیریت بی‌وقفه مسائل استان افزود : بعد از تفویض سرپرستی اینجانب بلافاصله با حضور در استانداری قم به پیگیری کارهای استان پرداختیم.

مشاور ارشد وزیر کشور با بیان تأکید رئیس جمهور مبنی بر بکارگیری افراد معتدل در مدیریت استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: تأمین رفاه حال مردم و تسهیل در امور آنها از مهمترین وظایف مدیران در کل کشور است.

سرپرست استانداری قم احترام و تکریم مردم در ادارات را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر در شرایط اقتصادی نامناسبی هستیم اما مدیران و کارمندان اداره‌ها می‌توانند با برخورد خوب و شایسته مردم شریف و پیگیری امور آنها تا حد زیادی رضایت ایشان را کسب کنند.

کد خبر : ۲۹۱۷۱۶