خبرگزاری کار ایران

هوای مازندران در تعطیلات عید فطر بارانی و خنک می‌شود

اداره کل هواشناسی استان مازندران وضعیت هوای این استان در روزهای آینده و بویژه تعطیلات عید سعید فطر را همراه با بارش پراکنده باران و کاهش نسبی دما پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، هوای مازندران امروز سه‌شنبه صاف تا نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و به ویژه در ارتفاعات و غرب استان همراه با بارش پراکنده و بیشینیه دمای هوای ساری 32 و کمینه آن 26 درجه سلسیوس خواهد بود.

در روز چهارشنبه هوا صاف تا نیمه‌ابری، همراه با افزایش نسبی دما، در اواخر وقت با افزایش ابر، وزش باد و در غرب استان رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی شده و بیشینه دمای هوای ساری 35 و کمینه آن 25 درجه سلسیوس اعلام شد.

برای روز پنجشنبه هوای مازندران نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده باران، وزش باد و کاهش نسبی دما و بیشینه دمای هوای ساری 31 و کمینه آن 24 درجه سلسیوس گزارش شد.

هوای مازندران در تعطیلات عید سعید فطر و از روز جمعه نیمه‌ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده و روز شنبه نیز آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهد بود و این شرایط روز یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

هوای مازندران در روز یکشنبه آینده نیز نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است.

در حال حاضر نیز آسمان در برخی از نقاط استان مازندران ابری همراه با بارش پراکنده باران است.

کد خبر : ۲۹۰۴۱۰