خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نی‌ریز معرفی شد

محمد جابری به‌ عنوان رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نی‌ریز معرفی شد.

به گزارش ایلنا از فارس، ظهر امروز در مراسمی که با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان فارس ، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات برگزار شد، محمد جابری به‌ عنوان رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نی‌ریز معرفی شد.

محمد جابری در این مراسم بیان کرد: با توجه به وجود صنایع و کارخانجات در این شهرستان صنعتی می‌بایست برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اشتغال صورت گیرد.

رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نی‌ریز تصریح کرد: تعاونی‌ها نقش مهمی در توسعه اشتغال دارند و باید از ظرفیت تعاونی‌ها در زمینه اشتغال‌زایی به‌خوبی استفاده کنیم و کارگروه اشتغال باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند و ان شاالله تعاونی‌های نیمه فعال و غیرفعال را حمایت کنیم.

وی ادامه داد: باید از پتانسیل‌های این شهرستان صنعتی در زمینه ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی استفاده کرد.

جابری بر تنظیم رابطه کارگری و کارفرمایی در شهرستان نی‌ریز تأکید کرد و گفت: وضعیت کارگاه‌ها باید مشخص شوند و کارفرمایان و کارگران باید در یک جبهه کمک کنند تا با یک رابطه مناسب در زمینه تولید قدم‌های مثبتی برداشته شود.

لازم ذکر است ، محمد جابری متولد شهرستان مُهر بوده و چهار سال ریاست اداره کار شهرستان لامرد و همچنین یازده سال معاون روابط کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لامرد را برعهده داشته است.

کد خبر : ۲۸۶۲۳۱