خبرگزاری کار ایران

ارگان‌ها کمکی به ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد مجموعه تصمیم‌گیرنده مدیریتی این استان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سعید محوری سه‌شنبه در نشست رسانه‌ای گفت: متاسفانه مجموعه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد اعم از استاندار، رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان هیچ‌گونه همکاری با اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد ندارند.

وی افزود: در نشست شورای برنامه‌ریزی مشکلات اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد را بیان کردم اما آقایان توجهی به قضیه این اداره کل نکردند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد دلیل بی‌توجهی مجموعه مدیریتی این استان را آشنا نبودن آنان با وظایف ثبت اسناد و ملاک عنوان کرد.

محوری گفت: سیاسیون هیچ کمکی به مجموعه ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنند و اگر اعتبارات موردنیاز در اختیار این اداره کل قرار نگیرد بدون شک شاهد توسعه نیافتگی نخواهیم بود.

وی افزود: ساختمان کنونی اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد مورد نارضایتی گسترده مراجعان است و متاسفانه بودجه‌ای برای تکمیل ساختمان این اداره کل تخصیص داده نشد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد تنها راهکار برای رفع مشکلات این اداره کل را توجه ویژه مجموعه مدیریتی استان اعلام کرد.

 

کد خبر : ۲۸۵۷۷۹