خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کشور

فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه ایده‌آل در امنیت،‌ وجود دارد

فرمانده نیروی انتظامی کشور، رسیدن به وضعیت امنیت مطلوب‌تر از وضع فعلی نیازمند تلاش و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و اطلاعاتی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز،  سردار سرتیپ حسین اشتری صبح امروز چهارشنبه 27 خرداد در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی فارس در شیراز با اشاره به وضعیت خوب شاخص‌های امنیتی در فارس گفت: تا رسیدن به نقطه ایده‌آل در زمینه امنیت،‌ فاصله زیادی وجود دارد.

رییس پلیس کشور خاطرنشان کرد: فارس در موضوع مواد مخدر، شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز، کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش جرائم خشن موفقیت‌های خوبی در سطح کشور کسب کرده است.

 اشتری، فارس را استانی گسترده به لحاظ جغرافیایی و تعدد قومیت‌ها دانست و افزود: مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی هستند.

وی با تأکید بر تداوم برخورد قاطعانه این نهاد از نیروهای مسلح در برابر قانون‌گریزان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار با کسانی که امنیت و حقوق مردم را نادیده می‌گیرند برخورد خواهد کرد.

اشتری ادامه داد: مردم این کشور مستحق بهترین امنیت‌ها و آسایش‌ها هستند، چرا که حفظ شأن و منزلت آنها بیش از هر مورد دیگری برای ما ارزشمند است.

فرمانده انتظامی کشور به مراسم تشییع 275 شهید غواص دوران دفاع مقدس که روز گذشته در تهران  برگزار شد اشاره و استقبال مردم را به مثابه حماسه‌ای دیگر توصیف کرد و گفت: گویا خود شهدا هم می‌دانند که چه زمانی باید بیایند، درست زمانی که به روحیه جهادی در همه عرصه‌ها نیاز داریم.

کد خبر : ۲۸۴۴۲۳