خبرگزاری کار ایران

مرعشی:

نتیجه انتخابات 84 حاصل بی خردی سیاستمداران بود

کد خبر : ۲۸۳۱۷۸

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی کشور، نتیجه انتخابات سال 84 را حاصل بی خردی اصولگرایان و اصلاح طلبان دانست و گفت: احمدی نژاد بر جامعه ای حاکم شد که هیچ کس نسبت به دیگری گذشت نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، دکتر سید حسین مرعشی در مراسم معارفه اعضای جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان با تاکید بر اهمیت نقشسیاست  در جامعه، اظهار داشت: اگر قرار باشد بین خدمت به ضعیف ترین افراد جامعه و حضور در عرصه سیاست یکی را انتخاب کنم،بدون تردید سیاست را انتخاب خواهم کرد.

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی کشور افزود: همانطور که سیاست خوب، مادر همه خدمت هاست، سیاست بد  نیز  مادر همه خیانتهاست.

وی خاطرنشان کرد: در  دموکراسی تفاوتی بین رای یک فرد معمولی و یک سیاستمدار با تجربه و کار کشته  وجود ندارد و این احزاب هستند که تفاوت آرا را معنادار میکنند .

مرعشی ادامه داد: سیاستمداران با تشکیل احزاب می توانند صدها هزار رای توده های مردم را جهت دهی کنند بنابراین احزاب نقطه تکامل دموکراسی هستند.

سخنگوی حزب کار گزاران سازندگی با تاکید بر اینکه لازمه حزبی بودن بردباری،تحمل و مداراست، تصریح کرد: بدون شک مسئولیت روی کار آمدن  دولتتاریخ ایران بر گردن کسانی است که در سال 84 به شکلی بی رحمانه و بدون مدارا ، بردباری ،خرد جمعی و کار حزبی درست با هم رقابت کردند.

وی نتیجه انتخابات 84 را حاصل بی خردی اصولگرایان و اصلاح طلبان دانست و گفت: احمدی نژاد بر کشوری حاکم شد که هیچ کس نسبت به دیگری گذشت نداشت.

مرعشی با بیان اینکه اعتقاد دارم سیاستمداران این نظام باید بابت تجربه  انتخابات سال 84 رسما از ملت ایران عذر خواهی کنند، افزود: بلایی که بر سر کشور آمدنتیجه اختلافات و خود خواهی ها بود؛ برعکس تجربه انتخابات سال 92 که حاصل فداکاری ،گذشت و خردورزی سیاسیون و دوستان اصلاح طلب بود.

وی در پایان متذکر شد:خداوند ما را نخواهد بخشید اگر باز هم الگوی انتخابات سال 84 را تکرار کنیم.

دکتر عبدالرضا بی آزار، رییس حزب کارگزاران سازندگی استان گیلان نیز در این نشست بر پرداختن به فرهنگ تحزب در جامعه تاکید کرد و آن را عامل رفع بسیاریاز مفاسد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز