خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در زنجان

رکود تورمی با اقتصاد متکی بر منابع مردمی برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۱۵۴

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تنها راه درمان رکود تورم اتکا به اقتصاد مردمی است که تولید با حداقل نقدینگی اتفاق بیفتد

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، ابراهیم عزیزی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروزپنج شنبه (21 خرداد) در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه جامعه امروز با واقعیت اجتناب ناپذیر رکود دست و پنجه نرم می کند.

این مقام کشوری درمان این رکود را اتکا به اقتصاد منابع مردمی عنوان کرد و افزود: اقتصاد زمانی شکوفا می شود که تولید با حداقل نقدینگی رخ دهد.

عزیری به اقتصاد مقاومتی و تاکیدات رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه و رونق بازار اقتصادی با حداقل نقدینگی در این طرح دبنال می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور لبیک گفتن به منویات رهبری را علت اصلی تلاش بسیج سازندگی در عملی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: دشمن می خواهد از طریق تحریم و فشارهای اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورد.

عزیزی با تاکید بر حضور و عزم ملی برای برون رفت از این فشارها افزود: در این راستا بسیج سازندگی وارد عرصه شده است.

این مقام مسئول هدایت و حمایت از مردم در عرصه اقتصادی را متذکر شد و افزود: 8شت سال جنگ تحمیلی به ما آموخت که می توان در جنگ اقتصادی پیروز میدان شد.

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بهره گیری از ظرفیت های رها شده مردم می تواند بسیاری از بحران های اقتصادی کشور را مرتفع کند

این مقام مسئول بر ضرورت حضور مردم در صحنه های اقتصادی تاکید کرد و گفت: اگر از این ظرفت غافل شویم نمی توان گام های بلندی در مسیر رونق اقتصادی برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز