خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ سال گذشته؛

92 کارآفرین برتر در قم شناسایی شده‌اند

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان، گفت: در 10 سال گذشته، 92 کارآفرین برتر درقم شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «نصرالله بازوند»،امروز (یکشنبه 10 خردادماه 94) در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم که به همت «شرکت صنعتی تکران مبرد تولید کننده محصولات ایستکول» و در سالن آمفی تئاتر سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم برگزار شد، اظهار کرد:  از 22 بهمن ماه پارسال، ثبت نام انتخاب کارآفرینان برتر استان به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی مربوطه شروع شد که در دوره‌های گذشته رواج نداشت.

وی با بیان اینکه دهمین جشنواره کارآفرینان برتر با دقت و تلاش بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برگزار شده است، گفت: در مجموع 120 کارآفرین در سه حوزه «صنعت، معدن و تجارت»، «صنعت و کشاورزی» و «خدمات» ثبت نام کردند که از این تعداد، 10 نفر به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، گفت: در مجموع ده سال برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در استان قم، حدود 92 کار آفرین برتر در مجموع این مدت انتخاب شدند که تعدادی از آنها در طول ده سال، دو بار انتخاب و حتی عده‌ای به عنوان کارآفرین برتر ملی داشتیم و امیدواریم این بار هم کارآفرین برتر ملی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان به عنوان استان پیشتاز در تشکیل کانون کارآفرینان بوده است، گفت: کانون کارآفرینان قم به ریاست استاندار برگزار و مسئولیت‌های مختلف این کانون بین کارآفرینان عضو تقسیم شد.

«بازوند» افزود: امیدوارم در آینده و با فعالیت این کانون در کنار جامعه کانون کارفرمایی و کارگری استان، دست به دست هم دهیم تا گرهی از مشکلات استان را برطرف کنیم، چرا که مشکلات تولید در استان قم بالاست و اگر فکری نکنیم، دچار مشکل خواهیم شد.

کد خبر : ۲۸۰۸۴۱