خبرگزاری کار ایران

نماینده ساری و میاندرود در مجلس

مخالفت فراکسیون کارگری با ادغام درمان تامین در وزارت بهداشت

نماینده ساری و میاندرود در مجلس، از مخالفت فراکسیون کارگری با ادغام بخش درمان تأمین اجتماعی با وزرات بهداشت خبر داد.

محمد دامادی، در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا درساری، با بیان اینکه در ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت، فراکسیون کارگری مجلس، با تمام توان ایستادگی خواهد کرد، افزود: دیدگاه اعضای فراکسیون کارگری مجلس صیانت از نیروی کار و پیگیری حق و حقوق کارگران است و سازمان تامین اجتماعی و اموالش متعلق به کارگران است.

وی، انتشار خبر و فیلم از جلسه غیرعلنی،چند روز گذشته مجلس با وزیر امور خارجه، را کار بسیار ناپسندی دانست و گفت: ما حق نداریم به فرزندان انقلاب کسانی که رهبری آنها را فرزند انقلاب نامیدند، در مورد آنها لفظ خیانت را بکار ببریم.

دامادی گفت: بکار بردن برخی از الفاظ، در جلسه غیرعلنی وزیر امور خارجه با نمایندگان، در هفته گذشته را یک اتفاق بسیار بد دانست و گفت: این روز می‌تواند به عنوان یکی از روزهای سیاه مجلس لقب بگیرد، مثل روزی که رییس دولت قبل در مجلس داستان بگم بگم را راه انداخته بود.

وی، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار رهبری بار دیگر تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی را فرزندان این انقلاب خطاب کردند، که دارند تلاش می‌کنند.

دامادی، با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در مورد رفتارهای خارج از عرف تذکر جدی دادند، گفت: عمود خیمه نظام نظاره‌گر رفتار تیم مذاکره کننده هستند.

وی، همچنین از تذکر رهبری درباره شعار سال که همدلی و هم‌زبانی است اشاره کرد و گفت: رهبری تعامل با دولت را توصیه کردند و فرمودند که دولت و مجلس حتما باید همدلی داشته باشند.

کد خبر : ۲۸۰۲۸۸