خبرگزاری کار ایران

برای حل مشکلات قضایی سرمایه‌گذاران؛

مجتمع ویژه اقتصادی در دادگستری البرز ایجاد می‌شود

رییس کل دادگستری البرز، گفت: سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان در چار چوب رعایت الزام‌های قانونی، حمایت قضایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، احمد فاضلیان در دیدار با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی البرز، با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم بسیاری از مشکلات حقوقی و قضایی بنگاه‌های اقتصادی البرز را در کمیته قضایی این استان، رفع کنیم، بر لزوم هرچه فعال‌تر شدن این کمیته در استان تاکید کرد.

وی، با تاکید بر حفظ حیثیت و جایگاه فعالان اقتصادی این استان، در مواجهه آن‌ها با دستگاه قضا، از برپایی «مجتمع اقتصادی ویژه برای حل مشکلات و چالش‌های قضایی فعالان اقتصادی البرز» خبر داد.

فاضلیان، با اشاره به لزوم اهمیت حفظ سطح اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاری در این استان، با بیان اینکه این مهم، از اهداف اصلی تشکیل کمیته حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در البرز است، بر لزوم جلب اعتماد بخش خصوصی و جلوگیری از توقف چرخه تولید در این استان تاکید کرد.

فاضلیان، با اشاره به لزوم اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی و وظایف دستگاه‌های مختلف در این قانون گفت: تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در برنامه پنج ساله توسعه و قانون بهبود فضای کسب و کار، بر مبنای اصل ۴۴ قانون اساسی در استان‌ها و در سطح کشور می‌بایست عملیاتی شود.

کد خبر : ۲۷۹۹۶۱