خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه خبر داد:

تعطیلی مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۰۷

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از تعطیلی مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، مجتبی قبادی در نشست کمیته تخصصی توسعه و مشارکت سازمانهای مردم نهاد اظهار کرد: مدیریت ارشد استان از گسترش مشارکت مردمی در زمینه ترک اعتیاد استقبال می کند، ولی این مشارکت باید به شکل قانونمند و با نظارت دستگاهای ذیربط باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: سیاست استان توسعه مراکز قانونی ترک اعتیاد است، زیرا گسترش این مراکز زمینه ایجاد رقابت سالم و بالارفتن کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان را فراهم می کند.

وی با اشاره به لزوم برخورد جدی با مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد، اظهار کرد: این مراکز باید هرچه زودتر شناسایی و تعیین تکلیف شوند و برخوردهای قانونی لازم با آنها صورت گیرد.

قبادی خاطرنشان کرد: کسانی که علاقمند به ایجاد مراکز ترک اعتیاد هستند ابتدا باید از طریق مراجع قانونی مجوزهای لازم را در این زمینه دریافت کنند و مدیریت استان هم از اینگونه فعالیت‌های اجتماعی حمایت می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه از کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به ایدز در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه‌های ذیربط و همچنین NGO ها و مراکز DIC در سال گذشته شاهد کاهش 60 درصدی میزان مبتلایان به ایدز در استان بودیم که دلگرم کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز