خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته روابط عمومی تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۸۷

مدیر کل روابط عمومی استانداری مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت روابط عمومی در استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پورتال اداره کل روابط عمومی استانداری؛ ولی قلیچی با بیان این خبر اظهار داشت: برای نخستین بار با پذیرش نمایندگی دبیرخانه ستاد هفته بزرگداشت روابط عمومی کشور، شورای هماهنگی روابط عمومی استان به عنوان دبیرخانه استانی جهت برنامه ریزی برای این هفته تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در همایش روابط عمومی الکترونیک در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه، برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی در سالجاری با حضور استاندار، برگزاری جلسه مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی با مدرسان رشته روابط عمومی در دانشگاه پیام نور استان و دیدار با مدیران و معاونان صداوسیما از اهم برنامه‌های هفته روابط عمومی خواهد بود.

قلیچی خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها، دستگاه‌های مختلف با برگزاری جلسات داخلی از تلاش‌های مدیران روابط عمومی تقدیر به عمل می‌آورند.

وی در ادامه توضیح داد: همچنین برنامه‌های متنوعی از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

قلیچی همچنین از آغاز به کار کمیته‌های چهارگانه شورای هماهنگی روابط عمومی (تبلیغات، ارتباطات، تحقیقات و اجرایی) نیز خبر داد.

قلیچی در بخش دیگر سخنان خود به ویژگی‌های روابط عمومی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ادامه داد: شفاف سازی، اعتماد سازی، رجحان منافع عمومی بر منافع فردی، پاسخگویی، تولید نشر اطلاعات، آینده نگری، و نقد پذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های روابط عمومی در این دولت است.

شایان ذکر است هفته روابط عمومی از ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز