خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

صدور احکام اعضای ستاد انتخابات استان از سوی استاندار

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۲۱

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: احکام اعضای ستاد انتخابات استان از سوی استاندار صادر شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر‌پور مهدی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس این احکام مدیر کل روابط عمومی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد منصوب شد.

وی افزود: سید محسن صادقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رییس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: سید مسعود محولاتی مدیر کل سیاسی و انتخابات به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شد.

مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان خاطر نشان کرد: احسان ارکانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

پور مهدی تصریح کرد: علی پیروز مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان معرفی شد.

وی اظهار داشت: محمد حسن احمدی مدیر کل امنیتی و انتظامی، محمد رضا خلیلی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت شبکه و مسلم ساقی معاون دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، به ترتیب به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی و انتظامی، عضو ستاد و مسوول کمیته فناوری اطلاعات و عضو و مسوول کمیته حقوقی و آموزش ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: محمد رضا رجبی رییس گروه انتخابات دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری و سید حسن نیری مدیر کل ثبت احوال استان نیز به ترتیب به عنوان عضو و مسوول دبیرخانه و عضو ستاد انتخابات استان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز