خبرگزاری کار ایران

۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت؛

دومین دوره مسابقات ورزشی بین المللی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۱۵

دومین دوره مسابقات ورزشی بین المللی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان از ۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت ماه با همکاری بنیاد شهید؛ کمیته ملی المپیک؛ فدراسیون معلولین و جانبازان و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان عصر امروز درنشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در دومین دوره مسابقات جانبازان و معلولین ۷ تیم از کشور‌های خواهرشرکت دارند گفت: ۷ تیم نیز از ایران در این مسابقات شرکت دارند.

محمدرضا آقاباباگلیان، با بیان اینکه ۲۴۰ورزشکار و مربی در مسابقات شهرهای خواهرخوانده اصفهان حضور دارند به این مسئله تاکید کرد که این مسابقات ظرفیت‌های بالای شهر اصفهان را به نمایش خواهد گذاشت.

 وی اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان داشتیم، اولین مسابقات بین‌المللی ویژه جانبازان و معلولان را ۶ سال قبل برگزار کردیم و در سال‌های بعد به این نتیجه رسیدیم که این مسابقات تحت عنوان مسابقات شهرهای خواهرخوانده اصفهان برگزار شود. امسال شاهد برگزاری دومین دوره این رقابت‌ها خواهیم بود که ظرفیت‌های بالای اصفهان را به نمایش خواهد گذاشت.

آقاباباگلیان گفت: اولین پیام این مسابقات صلح و اعلام دوستی ایران با کشورهای جهان از جمله خواهرخوانده‌ها است. دومین شاخصه این مسابقات، استعدادهایی ورزشکاران است که اصفهان در ورزش جانبازان و معلولان دارد و نمود آن را در مسابقات پاراآسیایی اینچئون دیدیدم؛ جایی که ۲۰ ورزشکار اصفهانی کاروان ایران با ۲۰ مدال رنگارنگ به ایران بازگشتند.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی‌ مربوط به برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان از ۶ ماه قبل انجام شد و دعوت‌نامه‌های مربوطه از طریق امور بین‌الملل شهرداری اصفهان برای کشورهای مختلف ارسال گردید.

وی گفت: در ابتدا برگزاری مسابقات در ۵ رشته پیشنهاد شد که با توجه به میزان استقبال از رشته‌های پیشنهادی، در‌‌نهایت ۸ تیم خارجی و ۸ تیم داخلی در دو رشته بسکتبال باویلچر و والیبال نشسته در این دوره از مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

آقاباباگلیان تصریح کرد: اهتمام شهرداری اصفهان به ساخت ورزشگاه وی‍ژه جانبازان و معلولان که دو سال و نیم قبل به مساحت ۵ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد. از دستاورد‌های این مسابقات است که بزودی سالن چندمنظوره این ورزشگاه به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع تا پایان نیمه نخست امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی ادامه داد: این ورزشگاه توسط در منطقه ۱۳ شهرداری و اتوبان شهید میثمی اصفهان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز