خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان خبرداد:

100 هزار تن آسفالت امسال در شهرداری زنجان تولید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۰۸

شهردار زنجان گفت: 100 هزار تن آسفالت امسال در شهرداری زنجان تولید و در سطح معابر پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، حبیب یگانه در دیدار با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال گذشته 60 هزار تن آسفالت تولید و پخش شده است.

وی از هوشمندسازی هفت تقاطع در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: پنج تقاطع اصلاح هندسی در دست بررسی است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه احداث پارکینگ طبقاتی در سه نقطه شهر انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح سبزه میدان نیز در حال تملک پلاک‌های باقی مانده است.

وی با بیان اینکه پیگیر اختصاص اتوبوس به شهر هستیم، ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مطلوب لازم است از منابع استانی به شهرداری کمک شود.

یگانه با اشاره به موضوع لایحه قانون خدمات شهری گفت: تصویب لایحه ارزش افزوده که منبع خوبی برای شهرداری‌ها است می‌تواند کمک خوبی برای شهرداری‌ها باشد.

محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تبریک انتخاب شهردار زنجان گفت: زنجان به نوبه خودش مشکلات خود را دارد و سایر شهرها هم درگیر هستند مردم انتظاراتی دارند که تا آنجا که مقدور است مشکلاتشان حل شود.

وی یکی از مشکلات عمده زنجان را ترافیک شهری عنوان کرد و گفت: امکانات عمومی را باید به حدی برسانیم که مردم ترغیب شوند از وسایل عمومی استفاده کرده و کمتر از وسایل شخصی استفاده کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای ترافیک شهری باید در این خصوص برنامه ریزی کند روان‌سازی ترافیک شهری در برنامه خود داشته باشد تا حدی مشکلات فعلی حل شود.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس و تاکسی در شهرک‌های اقماری گفت: هر کاری از دست ما بر بیاید برای رفع این مشکلات انجام می‌دهیم.

اسماعیلی با اشاره به مشکلات شهرک‌هایی که تحویل شهرداری نشده است، گفت: دستگاه‌های مرتبط باید شهرک‌ها را به شهرداری تحویل دهند چرا که مردم در این شهرک‌ها مشکلات زیادی داشته و به ویژه در پروژه‌های مسکن مهر مشکلات زیادتری دارند.

وی خاطر نشان کرد: باید حداقل خدمات بر این مناطق انجام ‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث تراکم برنامه ریزی خوبی در گذشته صورت نگرفته است، تصریح کرد: در شهر کوچه‌های کم عرض و ساختمان‌های با طبقات مختلف وجود دارد که وضعیت ظاهری شهر مناسب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز