خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال:

هیچ بحرانی در منطقه بدون حضور ایران حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۳۵

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال گفت: امروز سیاست و دیپلماسی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در جایگاهی قرار گرفته است که هیچ بحرانی در منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمود واعظی، ظهر جمعه در همایش حزب اعتدال و توسعه که با حضور استان‌های غربی کشور در تالار برق کرمانشاه برگزار شد، افزود: زمانی که روحانی دولت را تحویل گرفت، کشور با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو بود.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال تاکید کرد: در زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، میزان تورم در کشور ۴۰ درصد بود و این خود رکود شدید اقتصادی برای کشور فراهم کرده بود، لذا اولین کار دکتر روحانی در دولتش یکی کاهش نرخ تورم و دیگر خارج کردن کشور از رکود حاصل شده بود.

وی با اشاره به اینکه تورم در کشور در حال حاضر در حدود ۱۵ درصد می‌باشد، بیان داشت: دولت در حال عملیاتی کردن خروج کشور از رکود اقتصادی است و رسیدن به این مهم نیازمند همراهی مسئولان و همه مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال به اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره داشت و گفت: یکی دیگر از کارهای دولت تدبیر و امید عملیاتی کردن «اقتصاد مقاومتی» که از دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری م، است و اگر دولت در این کار موفق شود آن زمان می‌توان گفت که در کشور تحول اقتصادی بزرگی ایجاد کرده‌ایم.

واعظی بیان داشت: دولت تدبیر و امید اگر بتواند که اعتماد مردم نسبت به خود و مسئولان را بیشتر از پیش کند، مسلما در انجام امور موفق‌تر و راح‌تر عمل خواهد کرد.

وی با تاکید بر ترمیم چهره بین المللی ایران در منطقه و جهان، گفت: امروز سیاست و دیپلماسی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در جایگاهی قرار گرفته است که هیچ بحرانی در منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نخواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال در ادامه به تلاش دولت برای از میان برداشتن تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: دولت با این کار به دنبال برداشتن فشار اقتصادی از دوش مردم و ایجاد زندگی بهتر جامعه در حوزه اقتصاد و.... است.

گفتنی است که در این همایش دبیران این حزب در استانهای کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان و آذربایجان شرقی سخنانی بیان داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز