خبرگزاری کار ایران

بمناسبت روز جهانی کارگر؛

کارگران نمونه شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۳۲

توجه به ذهن خلاق و دستان پینه بسته کارگر، عامل اصلی تحقق اهداف عالیه هر مجموعه کارگاهی و سازمانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان در آئین تجلیل از کارگران نمونه کارگاه‌های شهرستان دزفول با بیان این مطلب افزود: روز جهانی کارگر بهانه‌ای است برای تقدیر از تلاش مجاهدان سخت کوش عرصه صنعت آب کشور که نام خود را در صف خدمتگزاران این مرزوبوم ثبت کرده‌اند.

محمد اسلامی تاکید کرد: در هیچ آئینی به اندازه اسلام به ارزش کارگر توجه نشده است و پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) سفارش زیادی به تکریم کار و کارگر کرده‌اند.

وی ضمن ارج نهادن به تلاش کارگران صنعت آب کشور، کار آنان را مقدس دانست و گفت: اگر سالانه میلیون‌ها تُن انواع محصولات زراعی در منطقه شمال خوزستان تولید می‌شود؛ بخش عظیمی از این تلاشِ جمعی، مرهون دستان پینه بسته کارگرانی است که آب را به زمینهای زراعی می‌رسانند.

گفتنی است در این مراسم از ۵ کارگر نمونه شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان به نام‌های «عبدالرضا استاد»، «فریدون برگ گل»، «محمدرضا رئوفیان»، «عبدالعلی معتمد‌پور» و «سید احمد مومنی» با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز