خبرگزاری کار ایران

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و نشات گرفته از نهضت عاشوراست

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۰۸

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه جهان اسلام گفت: دشمنان همواره درصدد آسیب رساندن به این مکتب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروزپنج شنبه (۱۰ اردیبهشت) در مراسم حکمت و مطهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های استکبار بر علیه اسلام و انقلاب علنی شد و این دشمنی را از طریق توطئه‌هایی که می‌چینند بیان می‌کنند. 

وی به همایش‌هایی که در کشورهای اروپایی بر علیه نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: دشمن علیرغم هزینه‌های گزافی که بر علیه اسلام دارد، راه به جایی نخواهد برد. 

به گفته این مقام مسئول ،انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و نشات گرفته از نهضت عاشوراست و همین امر موجب ترس و واهمه دشمنان از این انقلاب شده است. 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مکتب اهل بیت همواره دشمنانی را در طول تاریخ داشته است، خاطرنشان کرد: این مکتب الهی موجب شده است تا ملت ایران همواره در مقابل ظلم و استکابر ایستادگی کنند. 

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه صداقت را از عوامل اصلی پیشرفت و انتشار نام انقلاب در عرصه جهانی عنوان کرد و افزود: آنچه موجب شده است تا ایران به قدرت منطقه تبدیل شود را باید در صادق بودن این انقلاب جستجو کرد. 

وی در پایان با یادآوری اینکه سپاه پاسداران نیز در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و براساس مولفه‌های دل مشتاق، صداقت و حق بینی تاسیس شده است، ادامه داد: استان زنجان نیز به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی همچون نگینی در ایام محرم می‌درخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز