خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یاسوج:

سرقت از شبکه‌های برق براساس اصول اسلامی کاری حرام است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۲۴

امام جمعه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که دولتمردان آمریکا بویژه «اوباما» رئیس جمهور، از دولتمردان ایران شکست خورده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر حسینی در نشستی با مدیرعامل و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در دفتر ستاد اقامه نماز جمعه یاسوج گفت: اوباما در برابر اتحاد و همدلی مردم ایران شکست خورده و بطور حتم تا مادامی که اتحاد داشته باشیم کسی حریف ما نمی‌شود.

وی افزود: توکل به خدا و ائمه اطهار با اتحادی که هم اکنون بین ملت و دولت ما وجود دارد سبب سربلندی ایران اسلامی در دنیا شده و باید قدردان این اتکال و اتحاد بود.

امام جمعه یاسوج با تاکید براینکه باید قدر همدیگر را دانست، اظهارداشت: در کنار اتحاد و همدلی، می‌بایست شعار استقلال و آزادی را پاس داشته و از آن دفاع کنیم.

حسینی گفت: تحریم‌های کنونی از روز اول انقلاب ما تاکنون بوده و البته دشمنان ما نتوانسته‌اند از آن‌ها بهره‌ای ببرند زیراکه ملت ما معنای شعار استقلال و آزادی را خوب فهمیده است.

وی در ادامه به خدمات انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: رژیم شاهنشاهی با مردم این دیار دشمنی داشت و در این استان یک وجب جاده آسفالته نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تقدیر از فعالیت‌های مدیرعامل و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در خدمات رسانی به مردم استان، ادامه داد: یکی از نعمت‌هایی که پرودگار به انسان عطا می‌کند خدمت کردن به خلق است.

حسینی گفت: سرقت از شبکه‌های برق براساس مبانی و اصول اسلامی کاری حرام و این کار در شآن یک مسلمان نباید باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به خدمات انقلاب در حوزه برقرسانی به این استان اشاره و گفت: قبل از انقلاب تنها ۳۰ روستای استان برقدار درحالیکه هم اکنون بیش از یکهزار و ۶۰۰ روستا از نعمت برق برخوردارند.

داود راهزادی افزود: در تلاشیم در سالی که مزین بنام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» است خدمتگزاری شایسته‌ای برای مردم کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی وضعیت کنونی تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب ارزیابی نکرد و بیان داشت: از ائمه جمعه و جماعات می‌خواهیم در آگاهی بخشی به مردم برای مدیریت مصرف انرژی در استان ما را یاری دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش هدرروی انرژی اولویت دار‌ترین برنامه شرکت بوده و نیازمند همراهی تمامی مشترکان و مسوولان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز