خبرگزاری کار ایران

معاون درمان تأمین اجتماعی کشور در تبریز:

تامین اجتماعی احداث ۵ بیمارستان بزرگ را در دستور کار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۴۰

معاون درمان تأمین اجتماعی کشور گفت: تامین اجتماعی در سال ۹۴ اجرای ۲۶ پروژه عمرانی را در حوزه درمان را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی همتی که امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیردرمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به فعالیت ۷۷ بیمارستان تحت پوشش تأمین اجتماعی در کشور افزود: در حال حاضر تامین اجتماعی احداث ۵ بیمارستان بزرگ را به اجرا در آورده است.

وی از سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی که تولید امنیت اجتماعی می‌کند یاد کرد و گفت: متاسفانه این سازمان طی ۱۰ سال گذشته با چالش‌های متعددی روبرو بوده است که تعویض ۸ مدیر طی ۸ سال نشاندهنده عمق این اتفاقات وگا‌ها انتخاب‌های غیرکار‌شناسی ومدیران خارج از سازمان این چالش‌ها را جدی‌تر کرد و سبب شد تا این سازمان با حاشیه‌های فراوان روبروشود.

همتی با بیان اینکه در حال حاضر با انتخاب مدیری از درون سازمان و با حمایت دولت تدبیر و امید سازمان تأمین اجتماعی اکنون به ریل اصلی خود برگشته است اظهارداشت: هدایت سازمان اجتماعی با داشتن بودجه‌ای که یک چهارم بودجه کشور است نیازمند برنامه ریزی دقیق است که خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی با برنامه محوری حرکت شده که نتایج پرثمری درپی داشته است.

وی با بیان اینکه تحولات در همه بخش‌های تامین اجتماعی و خدمات ۱۸ گانه و بخش درمان آن ایجاد شده است خاطرنشان کرد: در بخش درمان نیز شاهد رکود بودیم که با برنامه ریزی و مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت نفت بخشی از این اقدامات را در بهره برداری از پروژه‌های تامین اجتماعی در دهه فجر سال گذشته شاهد بودیم.

همتی با اشاره به اقدامات جدید در بخش درمان تأمین اجتماعی افزود: متاسفانه در دهه گذشته در بحث جمع آوری اطلاعات الکترونیکی بیمارستانی درتأمین اجتماعی کوتاهی شده بود که با تلاش‌های انجام شده هم اکنون ۷۴ مرکز از این سیستم بهره‌مند است که بابرنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تمامی مراکز به این سیستم مجهز می‌شوند.

وی افزایش اعتبارات بخش درمان تأمین اجتماعی، نوسازی تجهیزات پزشکی، ارتقاء سطح هتلینگ بیمارستانهای تحت پوشش تأمین اجتماعی از دیگر اقدامات در بخش درمان تأمین اجتماعی خواند وگفت: در بخش اورژانس در دوره جدیدمدیریتی ۱۵۰ آمبولانس به بخش درمان اضافه شده و تحولی عظیم در این حوزه رخ داده است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال کل نیاز در این بخش را به صفر برسانیم.

همتی همچنین به بحث بازسازی بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز و ایجاد بیمارستان جدید تأمین اجتماعی اشاره کرد وگفت: این پروژه‌ها دردستور کار تأمین اجتماعی قرار گرفته است تا بخشی از نیازهای بخش درمان تامین اجتماعی در این منطقه رفع شود.

همین گزارش حاکی است در این مراسم دکتر جمال الدین نیکنام با حکم مدیرعامل تأمین اجتماعی به عنوان مدیرجدید درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی جایگزین دکتر سید حسن سیدی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز