خبرگزاری کار ایران

با حضور خانواده‌های شهدای ورزشکار مازندران صورت می پذیرد؛

برگزاری کنگره شهدای ورزش مازندران در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۵۰۱

جلسه ستاد شهدای ورزش استان مازندران با محوریت شهید شاخص جامعه ورزش کشور بهرام اسد پور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، دومین جلسه ستاد کنگره شهدای ورزش استان مازندران با حضور سردار یزدانی رئیس سازمان بسیج کشور و سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در محل اداره کل سازمان ورزش و جوانان مازندران برگزار گردید.

حبیب حسین زادگان مدیر کل سازمان ورزش و جوانان با یاد و احترام به شهدای گرانقدر علی الخصوص شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید بهرام اسد پور گفت : استان مازندران با سبقه درخشان خود در هشت سال دفاع مازندران بخوبی توانسته نقش ارزنده ای در طول عمر انقلاب داشته باشد.

وی افزود: آن چیزی که ماحصل اقتدار ایران اسلامی است خون شهدای بزرگ کشور است.

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه همواره نباید از رشادت های شهدا عبور نماییم اظهار داشت: هر آنچه که همه دارند از جاری شدن خون پاک این شهدا است و پاسداری از این رشادت ها و خون ها تکلیفی است که بر دوش همه مسئولین است .

وی با بیان اینکه محوریت فعالیت بسیج، فرهنگی، دینی و انقلابی است، تصریح نمود: ورزشکاران در کنار مدال آوری باید با ارتقا شاخص‌های فرهنگی، اخلاق ورزشی را در جامعه تقویت کنند.

حبیب زادگان  از برگزاری کنگره شهدای ورزش مازندران، دهه فجر امسال با حضور خانواده‌های شهدای ورزشکار مازندران خبر داد و گفت: در این مراسم از خانواده‌های 500 شهید ورزشکار استان تجلیل می شود.

سردار یزدانی ، رئیس بسیج سازمان ورزش کشور نیز با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به ورزش و شهدا اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های کشور باید در بحث ترویج فرهنگ اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشیم و قطعا حرکت هر ورزشکار در خارج از کشور می تواند مبلغی ماندگار باشد .

وی افزود : از طریق ورزش می توان اثر گذارترین نقش صدور انقلاب را ایفا نمود.

یزدانی گفت : کنگره شهدای ورزشکار می‌تواند در معرفی منش شهدا برای جامعه ورزش کشور اثرگذار باشد.

در ادامه ،رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت : شهید بهرام اسدپور گلوگاهی به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 انتخاب شد.

آذرنوش از برگزاری دو یادواره شهدای ورزشکار به صورت استانی در استان اصفهان و سمنان در سال‌های گذشته خبر داد و افزود: امسال نیز در رشته کشتی از خانواده شهید بهرام اسدپورگلوگاهی تجلیل می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری کنگره شهدای ورزش مازندران، آثار شهدای ورزشکار استان در قالب کتاب و فیلم گردآوری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز