خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در فرودگاه رشت:

طرح‌های مصوب هیئت وزیران در گیلان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۴۹۷

رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در جمع هیئت وزیران در تهران برای گیلان برنامه‌ریزی شده است، گفت: این طرح‌ها با پیگیری‌های انجام شده، در گیلان تدوین و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، حسن روحانی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد و با استقبال مردم و مسئولان گیلان قرار گرفت.

رئیس جمهور در بدو ورود به فروردگاه سردار جنگل رشت با اشاره به نخستین سفر استانی دولت به گیلان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که این توفیق به بنده و دولت تدبیر و امید داده شد تا امروز و فردا در جمع مردم گیلان زمین و خدمت‌گذار آنها باشیم.

روحانی افزود: امسال، سال سرسبزی و سربلندی ملت ایران است و سفرها باید از استانی سرسبز و با طبیعت  شروع می‌شد که به حمد الهی امروز این توفیق با حضور در جمع مردم گیلان محقق شد.

وی، با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در جمع هیئت وزیران در تهران برای گیلان برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: این طرح‌ها با پیگیری‌های انجام شده، در گیلان تدوین و اجرایی می‌شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح‌های تدوینی گفته شده، تمامی موضوعات مورد نظر فرهیختگان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم نیز دراین دیدار بررسی می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز