خبرگزاری کار ایران

هفته آینده:

کمیته بانوان مشاور در شهرداری کاشان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۸۵

شهردار کاشان، از تشکیل کمیته بانوان، با حضور بانوان فعال حوزه و دانشگاه در هفته آینده خبر داد و گفت: برای حضور فعال بانوان شهرستان کاشان در حوزه تصمیم گیری‌های شهری این کمیته تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی، شب گذشته در آیین تجلیل از بانوان کارمند شهرداری کاشان و سازمان‌های تابعه، افزود: بانوان به عنوان نیمی از بخش جامعه شهری نیازمند خدمات و توجه به مسائل و امکانات زیر ساختی مطابق دین مبین اسلام هستند.

ناظم رضوی با ابراز تاسف از عدم تعریف جایگاه مناسب و موثر بانوان در فعالیت‌های شهری اظهار داشت: ‌‌نهایت حضور بانوان در ادارات و جلسات مذهبی است، درحالی‌که ظرفیت‌های بیشتری در مشارکت و حضور بانوان می‌توان شاهد بود.

وی، خاطر نشان کرد: سلامت جامعه و خانواده در گرو وجود مادرانی سالم و با نشاط است، زیرا اکثر اعضای خانواده تحت حالات و رفتار مادر خانواده تربیت و پرورش می‌یابند.

وی از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در دست احداث شهرداری کاشان ویژه بانوان به افتتاح پارک بانوان واقع در پارک لاله اشاره کرد و افزود: پیش از این قرار بود پارک بانوان همزمان بعا شب میلاد حضرت زهرا (س) به بهره برداری برسد که متاسفانه بخشی از عملیاتی عمران این مجموعه به پایان نرسیده است.

شهردار کاشان از دیگر برنامه‌های شهرداری توجه به اشتغال بانوان در محیط‌‌های کاری مناسب خبر داد و افزود: بدنبال اختصاص بناهایی برای بخش آموزش و ایجاد اشتغال بانوان در بخش مشاغل خانگی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز