خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان:

امنیت شغلی کارگران در سایه یک اقتصاد سالم ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۲۵

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان، امنیت شغلی کارگران و رونق تولید در سایه یک اقتصاد سالم ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان در اولین جلسه  ستاد گرامی‌داشت هفته کارگر در همدان، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نام‌گذاری سال۹۴ به عنوان دولت، ملت، همدلی و هم‌زبانی توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: برای توفیق سیاست‌های کلان کشور در عرصه اقتصاد و تولید بحث کوشش و تلاش جهت رفع وابستگی یک طرفه به دیگر کشور‌ها مطرح می‌شود.

چنگیز اصلانی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و حتی در مورد انرژی هسته‌ای جامعه کارگری و نیروی کار کشور خدمات ارزشمندی به کشور ارائه داده‌اند افزود: اگر در تمام عرصه‌ها بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تمام نیازهای کشور را خودمان تامین کنیم.

اصلانی اظهار داشت: اگر در میز مذاکره در مقابل کشورهای دیگر نشسته‌ایم و حرفی برای گفتن داریم بخاطر توانمندی‌های ایران است.

وی تصرح کرد: در این ۳۶ سال گذشته مقام معظم رهبری و دولت‌مردان و علمای بزرگ اقتصادی، سیاسی و دینی توجه خاصی به نیروی کار کشور داشته‌اند، گفت: کارگران در این بحران‌های پیش آمده در صنعت و اقتصاد امنیت شغلی خود را از دست داده‌اند.

اصلانی با بیان اینکه امنیت سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران و کارفرمایان باید تامین شود، گفت: کارخانجات به هردلیلی که ضربه خوردند نیروی کارش بیکار شد.

اصلانی به تشریح برنامه‌های هفته کارگر پرداخت واظهار داشت: که امیدواریم یک هفته کارگرارزشمند به معنای عملی و نه غیر شعاری داشته باشیم.

وی در تشریح برنامه‌های هفته کارگر استان همدان اظهار داشت: حضور کارگران در مرقد امام راحل (ره) دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حضور کارگران در نماز جمعه، تجلیل از زنان کارگر نمونه، جشنواره بزرگ قرآنی جامعه کارگری استان، جشنواره نشان خدمت به قانون کار، عیادت از کارگران بیمار و اجتماع کارگران استان را از برنامه‌های مهم هفته کارگر در استان ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز