خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرکات استان البرز در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

واردات بیش از ۳۳۰ میلیون دلاری اقلام تجاری، از گمرک البرز در سال 93

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۵۴

مدیرکل گمرکات استان البرز، از واردات «۳۳۰ میلیون دلاری» انواع اقلام تجاری، از مبادی ورودی گمرکات استان البرز به داخل کشور خبر داد.

علی سالاری در گفت‌و‌گو با ایلنا در کرج گفت: خودروی سواری، اقلام رایانه‌ای، تیوپ، لامپ کم مصرف، درب فولادی، دستگاه تصفیه آب، انواع صابون، سنگ سمباده، لوله فولادی، خط آماده سازی فرآوری غلات و غیره در سال ۹۳ از گمرک پیام وارد کشور شده است.

به گفته سالاری، این میزان واردات، به لحاظ وزنی ۱۶۲ درصد افزایش داشته و به لحاظ ارزی نیز، ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی، خاطرنشان کرد: این کالا‌ها از کشورهای ترکیه، سوئیس، فدراسیون روسیه، کره، آلمان، فیلیپین، تایوان، هند و فرانسه وارد استان البرز شده‌اند.

مدیرکل گمرکات استان البرز درباره میزان صادرات از گمرک این استان بیان کرد: صادرات انواع کالا از گمرکات البرز از نظر وزنی ۴ درصد و ارزی۱۱ دلار کاهش داشته است.

ماکارونی، قیر جامد، رب گوچه فرهنگی، ورق فولادی، انواع مواد خوراکی، ماست کم چرب، الکل صنعتی، ورق فولادی، گیاهان دارویی، الیاف پلی استر از اقلامی هستند که به گفته سالاری از گمرکات استان البرز صادر شده‌اند.

وی، مقصد این کالا‌ها و اقلام را، کشو. رهای عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، انگلستان، آلمان، امارات و هند اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز