خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۳ صورت گرفت؛

لقمانی: بهره برداری از ۱۲ هزار واحد مسکونی ساخته شده از سوی بنیاد مسکن فارس

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۷۵

مدیرکل بنیاد مسکن فارس، با بیان اینکه بنیاد مسکن فارس در بین تمامی دستگاه‌های استان بیشتریم تعداد پروچه را ادر سال ۹۳ اجرایی کرده است گفت: از مجموع ۱۶ هزار و ۱۴۷ واحد مسکونی در دست اجرا در سال ۹۳، ۱۲ هزار و ۶۵۲ واحد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی‌نقی لقمانی، ظهر سه شنبه دریک کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت و اعتبارات عمرانی در سال ۹۳ از رونق بیشتری نسبت به سالهای قبل برخوردار بود و به دلیل نظم و انظباط مالی در بودجه پروژه‌های عمرانی قوی‌تر از گذشته انجام و به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبارات در بخش عمرانی داشتیم که با این رقم ۵۶۰ پروژه اجرایی و مطالعاتی انجام شد تصریح کرد: از میان ۵۶۰ پروژه اجرایی و مطالعاتی ۱۱۱ پروژه اجرایی بهره برداری و ۲۰۷ طرح مطالعاتی نیز به تصویب و انجام رسید.

لقمانی با بیان اینکه در بخش خدمات فنی و مهندسی نیز ۱۵ هزار و ۱۰۰ مورد خدمات پروانه و ساخت داشته‌ایم افزود: در بخش واگذاری زمین سه هزار و ۴۶۵ قطعه زمین ارائه شده و در بخش اسناد نیز با همکاری دستگاه‌های مربوطه موفق به ارائه ۱۲ هزار و ۲۱۰ جلد سند بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: یک هزار و ۶۵۹ واحد حادثه دیده طی مدت گذشته بازسازی شد و ۹هزار و ۷۰۴ واحد روستایی نیز تحت حمایت بیمه قرار گرفتند.

وی در خصوص طرح توسعه حرم و ساخت شبستان گفت: به دلیل ملی بودن اعتبارات این طرح، کارفرمایی آن نیز بر عهده بنیاد مسکن کشور بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز