خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل فولاد مبارکه خبرداد:

فردا 5 درصد سهام شرکت فولاد هرمزگان از طریق فرا بورس عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۵۲

مدیر عامل فولاد مبارکه از عرضه 5درصد از سهام شرکت فولاد هرمزگان در19فروردین امسال از طریق فرا بورس خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان ، مدیر عامل فولاد مبارکه پیرامون استراتژی فولاد مبارکه در خرید فولاد هرمزگان گفت: استراتژی بلند مدت فولاد مبارکه با خرید این کارخانه حضور در بازارهای بین المللی و ایجاد پایگاه صادراتی در منطقه با توجه به موقعیت های جغرافیایی و مزیت های خاص این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان بوده است.

بهرام سبحانی افزود: فولاد هرمزگان از نظر تکنولوژی و تجهیزات جزو پیشرفته ترین شرکت های فولاد سازی کشور است که مزیت های قابل توجهی در مقایسه با سایر فولادسازی های کشور دارد.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی 1.5 میلیون تن تختال(اسلب) به ضخامت 200 و 250 میلی متر، عرض 900 تا 2000 میلی متر و طول 6000 تا 12000 میلی متر می باشد.

 وی تاکید کرد: شرکت فولاد هرمزگان با ظرفیت تولید سالانه 1.5 میلیون تن اسلب فولادی یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید فولاد در کشور را دارا می باشد که در این زمینه  بخش عمده گندله مورد نیاز شرکت فولاد هرمزگان از شرکت های داخلی و خارجی تامین می گردد.

وی بیان داشت:با توجه به موقعیت ممتاز شرکت و دسترسی به آب های آزاد، و مصوبه اخیر سازمان ایمیدرو مبنی بر آزاد سازی صادرات محصولات فولادی؛ پتانسیل بالایی جهت صادرات محصولات و سودآوری در آینده دارد.

وی تاکید کرد: فولاد هرمزگان با سرمایه 15000 میلیارد ریال از لحاظ میزان سرمایه بعد از فولاد مبارکه دومین شرکت بزرگ فولادی کشور می‌باشد. همچنین این شرکت بزرگترین شرکت فولادی فرابورس ایران است.

مدیر عامل فولاد مبارکه افزود: نرخ رشد بالای تولیدات شرکت نشان دهنده این موضوع است که شرکت فولاد هرمزگان جزء شرکت‌های با نرخ رشد بالاست که باید در محاسبات سرمایه‌گذاران حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: فولاد هرمزگان در سال 93 طبق آخرین صورت های مالی، مبلغ 2.056 میلیارد ریال سود انباشته دارد. پیش‌بینی سود خالص سال 1393 بر اساس عملکرد 9ماهه منتهی به 30آذرماه 93  مبلغ 112 ریال به ازای هر سهم می باشد که مبلغ 109 ریال آن طی دوره مذکور پوشش داده شده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز