خبرگزاری کار ایران

مدیرروابط عمومی هلال احمراستان اصفهان:

برگزاری مسابقه عکاسی و خاطره‌نویسی ویژه طرح‌های نوروزی 94

کد خبر : ۲۶۳۲۹۸

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان اصفهان، از برگزاری مسابقه عکاسی ویژه طرح‌های نوروزی 94 و همچنین مسابقه خاطره‌نویسی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان ، مظاهری؛ تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه عکاسی و خاطره‌نویسی که به منظور انعکاس فعالیت اعضا و امدادگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می‌شود، تصاویر خود را در قالب عکس با فرمت jpg  و خاطرات خود را تا تاریخ 20 فروردین ماه 1393 به آدرس الکترونیکی به نشانی پست الکترونیکی esfravabetomoomi@yahoo.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان مجازند فقط یک عکس ارسال کنند و حجم عکس منتخب نباید کمتر از 500 کیلوبایت باشد. که در صورت انتخاب عکس ، فرد برنده موظف خواهد بود، اصل عکس با کیفیت بالا را به این جمعیت ارسال کند.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال عکس از طریق پست الکترونیک، اصل عکس را هم به صورت یک لوح فشرده (CD) به دفتر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به نشانی اصفهان پل خواجو بلوار آئینه خانه ساختمان ستاد جمعیت هلال احمر استان اصفهان  ارسال کنند.

مظاهری بیان داشت: موضوع عکس باید تنها مربوط به خدمت‌رسانی و فعالیت اعضا و امدادگران در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح ملی امداد و نجات استان اصفهان در سال 94 باشد و به فعالیت سایر استان‌ها و سال‌های قبل ترتیب اثر داده نخواهد شد.لذا محل گرفته شدن عکس نیز باید قید شود.

وی تاکید کرد: در بخش خاطره‌نویسی مخاطبان بایستی نام و نام خانوادگی ، نام استان و شهرستان محل سکونت ، شماره تلفن همراه در بالای صفحه تایپ و سپس متن خاطره نوشته شود.

تمامی مطالب باید بصورت تایپ شده از طریق پست الکترونیک به این جمعیت ارسال شود.

همچنین  شیوا،رسابودن نوشتار و رعایت نکات نگارشی رعایت شود.

 وی اظهار داشت: حجم متن‌های ارسالی باید حداکثر ۲۰خط، درقالب فونت بی‌نازنین و در سایز ۱۴ نگاشته شود و خاطرات باید برای فرد نگارنده رخ داده باشد و نقل قول نباشد.

وی تاکید کرد: هر فرد تنها یک بار قادر به شرکت در مسابقه است لذا درصورت شرکت بیش از یک بار تخلف محسوب و شرکت کننده حذف خواهد شد.

مظاهری گفت:این مسابقه برای عموم آزاد است و بر اساس قرعه کشی به نفر برتر جایزه نفیسی اهدا خواهد شد. عکس‌های گرفته شده می‌توانند توسط دوربین یا گوشی تلفن همراه باشد.اما باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

 گفتنی است پس از انتخاب آثار به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

 

  

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز